dinsdag 26 april 2022

Harig stukje.

 Jullie kennen die situatie vast ook wel:

Gisteren kwam  ik in de supermarkt een buurvrouw tegen, ik heb weinig  contact met haar.

Zij " hoi, hoe gaat het? 

ik: " goed hoor"

Zij:"laat je je haar groeien?"

Ik:" ja dat klopt, sinds corona heb ik het langer"

Vervolgens begint ze over haar eigen haar, dus niet: wat leuk of, dat staat je goed of, ik vond dat kortere leuker, niets, nada. Alleen over haar eigen haar.

Hoe moet je dat nou opvatten? 

Vind ze mijn langere haar helemaal niets maar wil ze dat niet zeggen? Hou dan je mond. 


Is ze jaloers? Omdat ik knapper ben dan zij😝🤣😜 Of is het : knapper dan haar??? 

En nu niet zeggen: dat weet ik niet want ik ken die buurvrouw niet, het gaat om het woord 🤔 Snappen jullie het nog?🤣

Of is ze slecht in complimentjes geven? 

Ik hou het maar op het laatste want ik ben zelf wel tevreden met m'n nieuwe coupe en dat telt.

Allemaal een goede dag en als je haar maar goed zit😃 🙋‍♀️

6 opmerkingen:

  1. Vrouwen zijn zo subtiel vals naar elkaar af en toe! :D Inderdaad, zeg dan niets! Fijne dag vandaag! Von.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik vergeet een voorbeeld! Ik kwam jaren geleden een vage kennis tegen die ik een poos niet had gezien. Ik zei tegen haar:"Wat zie je er leuk uit". En ze bekeek me met een koel blik van top tot teen en begon toen over het weer! Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat over haar maar ik dacht jij bent knapper dan zij als ik zo knap ban dat ik het snap 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mensen stellen soms vragen uit beleefdheid, omdat ze denken dat het zo hoort, maar eigenlijk willen ze dan heel graag hun eigen verhaal vertellen. Denk dat het hier zo'n situatie was. En natuurlijk ben jij knapper dan zij! En zit jouw haar leuker dan haar haar, of is het heur haar ?😆

    BeantwoordenVerwijderen