maandag 11 april 2022

Negatief.

                                             

                                            WELKOM THUIS GRUTTO 



 

                                 Nooit geweten dat grutto's kunnen lezen.🙃

Dit zag ik gisteren tijdens een fietstochtje, ik heb er met verbazing naar staan kijken, wie verzint  zoiets? 

Het is daar een prachtige, wijdse, landelijke omgeving met echt heel veel vogels en dan hangen ze zo'n lelijk spandoek op, wat een verspilling van geld, tijd en energie. Ik vind het landschapsvervuiling. 

Of ben ik nu te negatief? 

Ik vraag me dan altijd af of volwassen mensen daar ergens in het gemeentehuis  echt over hebben zitten vergaderen;

"Zeg Piet wat dacht je er van om spandoeken in de polder op te hangen om de grutto een welkom thuis te wensen.? "

"Ja goed idee, waar zullen we ze hangen?"

Miep:" ja Jan,  maar wat gaat dat allemaal wel niet kosten?"

"Miep dat maakt niet uit, we hebben nog wel ergens een potje, dat is leuk, welke kleur zullen we doen en welke letters ?" 

Enz. 

Ik zal het allemaal wel niet begrijpen.

Allemaal een hele goede, smaakvolle dag. 🙋‍♀️



9 opmerkingen:

  1. Stel dat grutto's konden lezen.....grutto grutto, wegwezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan er wel erg om lachen eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mogen er alleen grutto's komen????
    en wat als er andere vogels landen (die niet zo goed kunnen lezen)???
    gaan ze daar dan ook een spandoek voor maken? andere kleur?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha... je hebt een rijke fantasie!! Leuk bedacht die vergadering in het gemeentehuis!

    BeantwoordenVerwijderen