donderdag 7 april 2022

Nieuwe wereld.

 Gisteren voor het eerst in m'n leven naar een fysiotherapeut geweest om naar m'n lies te laten kijken (ja, ja, ik mag niet mopperen, in 75 jaar nog nooit een therapeut nodig gehad😃 🙂) en ik moet zeggen, er ging een wereld voor me open.

Voor m'n gevoel zat ik daar een heel warrig verhaal te vertellen maar hij begreep het meteen. Het is de

aanhechting van een spier die door je bovenbeen loopt en nu moet ik oefeningen doen  YEAH 😖 en volgende week terugkomen. 

Nou ik ben benieuwd. ik heb niet zoveel discipline maar dan moet ik maar even aan m'n oudste zus denken, die had dat wel en overwon ook allerlei kwalen. Komt goed.

Allemaal een hele goede rustige dag.



2 opmerkingen:

  1. Hopelijk merk je snel verbetering en dat motiveert dan weer om vol te houden.
    In het begin kan het iets erger worden maar daar zo fysio ook wel voor gewaarschuwd hebben.
    Zelf ben ik een redelijk consequent oefenaarster en beschouw het als meditatie, stilzitten en aan niks denken kan ik dan weer niet zo goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O dat is voor zover goed nieuws. Je kunt er zelf iets aan doen. Dus... gaat het goed klmen

    BeantwoordenVerwijderen