zaterdag 2 april 2022

Saai.

 Het is hier maar een saaie boel, er gebeurd hier helemaal niets. 

Het enige wat ik doe is elke dag een klein half uurtje voorzichtig lopen en verder wat gerommel in huis. 

Dat ik zo weinig doe komt doordat ik toch maar even naar de dokter ben gegaan i.v.m m'n lies. Het blijft maar door zeuren en toen iemand opperde dat het ook door een versleten heup kon komen sloeg de schrik me toch wel heel erg om het hart. ( m'n zus is daar drie keer aan geopereerd)

Nou, een versleten heup is het niet, na wat doorvragen en oefeningen  was dat wel duidelijk, ik heb aan de dokter gevraagd of ze het even wilde herhalen, zo blij was ik. Maar wat is het dan wel ? Een overbelaste spier die wat dieper in het dijbeen ligt en helaas alleen door rust kan genezen. 

RUST, niet wandelen, of alleen een klein stukje.😖☹

Toen het nog mooi weer was ging ik fietsen, dat gaat wel,  maar de afgelopen dagen met die kou was dat niet zo fijn en bovendien moet je dan teveel op de weg letten. Met wandelen kan ik altijd zo lekker m'n hoofd leeg maken en ik merk nu dat ik dat echt nodig heb. 

Nou, genoeg gezeurd over een kleinigheid en over tot de orde van de dag, wat ga ik koken ?

Dit lijkt me wel lekker en gezond. 

De winkels zijn dichtbij dus dat moet lukken. 

Allemaal een goede, lekkere dag. 🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. je zeurt niet en een kleinigheid is het ook niet. Vervelend dat je er last van hebt en zal best lastig zijn om rust te nemen. Ziet er smakelijk uit wat je wilt gaan koken. Was het lekker? en sterkte en veel geduld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je niet meer spontaan een langere wandeling mag gaan maken lijkt me het lastigste.
    Niet elke dag heb je daar zin in en de energie en nu mag je niet, allen ommetje.

    BeantwoordenVerwijderen