zondag 29 mei 2022

Topdag.

 


                              Gistermiddag met de hele bubs, 7 man, naar Soldaat van Oranje geweest'.
Wat een spektakel, ik heb nog nooit zoiets gezien, ik ben eigenlijk niet zo'n musical mens, die liedjes duren me vaak te lang, ik denk dan wel eens , en dooooor! Maar dit duurde 3 uur en ik heb al die tijd gefascineerd zitten kijken. 
Het is niet na te vertellen, er is zoveel te zien, als je nog niet geweest bent en je bent in de gelegenheid dan moet je zeker gaan. 
Daarna zijn we bij een heel goed Indisch restaurant in Hillegom wezen eten. Allemaal kleine hapjes maar zó lekker.
Al met al was ik pas om half elf weer thuis, overweldigd door alle indrukken. Wat ik ook heel fijn vond is dat ik me nergens mee hoefde te bemoeien, ik werd gereden, de tickets, parkeerkaarten, de route, was allemaal door dochterlief geregeld dus ik kon alles rustig over me heen laten komen, heerlijk.
Vandaag maar even bijkomen want na zo'n drukke dag komt er van slapen nooit zoveel terecht.   
Allemaal een goede, rustige dag.🙋

3 opmerkingen:

  1. Geweldige ervaring. Vond het einde zo indrukwekkend, kreeg tranen in mijn ogen. Inderdaad echt een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was genieten. Kan je er weer een poosje tegen 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor onze familie is dat het laatste uitje geweest dat mijn ouders hadden georganiseerd. In de pauze stond het vooraf bestelde drankje ook al op tafel.
    Geweldige ervaring al vond mijn moeder het geluid erg moelijk, de bombardementen geluiden en geschiet. In Amsterdam was vlakbij waar ze woonden een vliegtuig neergestort en zij waaren samen opde Dam op 7 mei bij de schietpartij

    BeantwoordenVerwijderen