zondag 26 maart 2023

Actief.

 Het is toch raar, vanmorgen stond ik om kwart over zeven op, dat is best vroeg voor een luie zondagochtend maar toen kreeg ik de geest en ging meteen alle klokken een uur vooruit zetten ( heb ik 's avonds nooit meer fut voor) en toen was het opeens tien voor half negen ( ik heb veel klokken)  en dat is voor mijn doen laat. 

Ik werd er meteen helemaal actief van; eten voor vanavond uit de vriezer halen, de wasmachine aanzetten en de vogeltjes in de tuin hebben ook weer een volle bak.  Er zit dit jaar weer, na jaren, een merel in de boom van de buren, ik word altijd zo blij van haar/ zijn gezang, zingen ze allebei eigenlijk? Ik weet het niet.

Én ik ga zo een kaartje bestellen voor de film KLEM die hier in de bioscoop draait. Een paar jaar geleden was er een tv serie met die naam en daar keek ik altijd met veel plezier naar.

Dus voor mij is  de dag is goed begonnen, nu de zon nog.

Allemaal een goede zonnige dag 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Wij zitten aan de koffie nu om 9.50. De meeste klokken zijn radiogestuurd hoeven we niks aan te doen, alleen een in de keuken moet handmatig en daar heb ik dan weer een trapje voor nodig.
    Maar zonnige dag zit er niet in als ik Buienradar bekijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de mannetjes zingen. de vrouwtjes zeggen alleen tok tok.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klem vond ik een goede serie maar het werd toch TE spannend voor mij. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen