vrijdag 31 maart 2023

 Van de week ben ik naar de tentoonstelling van Piet Paris geweest in Museum Jan. Ooit heb ik die naam wel eens gehoord maar nog nooit iets van hem gezien. Ik heb m'n ogen uit gekeken, er stond ook kleding wat ik helemaal niet verwacht had en waarvan ik dan altijd wil weten: hoe hebben ze dat gemaakt.



                        Naar aanleiding van zo'n gewaad maakt hij dan zo'n tekening 
                                                        Ik vind dat zo knap.
Hij werkt ook vaak in spiegelbeeld, als je wat langer kijkt dan zie je de Eiffeltoren.


Ik heb er echt met veel plezier rong gelopen. Ik was samen met oudste dochter en we hebben ons prima vermaakt.
Allemaal een hele goede gezellige dag met veel mooie dingen.🙋

2 opmerkingen:

  1. Daar hou ik ook wel van. Nu zus nog eens overhalen om ernaar toe te gaan. Komende week gaan we naar Utrecht Sonnenburg, het sterrenwacht Museum daar wil ze al heel lang naartoe, onze ouders waren er destijds erg enthousiast over. Mij trekt het minder, maar omdat zij mag kiezen, ze zit nog in revalidatie van schouderoperatie doen we dat. Ik kijk meer uit naar de pizza die we daarna gaan eten.

    BeantwoordenVerwijderen