zondag 12 maart 2023

Probeersel.


Ik schrijf dit blog altijd op m'n tablet maar zoals ik laatst al schreef, ik heb iets verkeerds aan geklikt waardoor ik geen foto's meer kan plaatsen, dat vind ik jammer en dus schrijf ik dit nu op m'n laptop. ( ik gebruik dat ding eigenlijk nooit)

Maar dat toetsenbord is anders en om foto's van m'n telefoon hier te kunnen plaatsen moest ik eerst nog dropbox installeren. Dat is voor mij als digibeet altijd even een dingetje maar het is blijkbaar gelukt.😁

Dit is een foto van een onderkant van een boom, ik vond het wel bijzonder.

Allemaal een goede, gezellige dag, morgen een korte update van m'n lies voor wie daar geïnteresseerd in is.🙋




4 opmerkingen:

  1. Gelukt. Mooi. Ik doe ook bijna niets meer op mijn computer. Ik ben zo blij met mijn nieuste grote tablet waar ik alles mee kan. Nu houd ik mijn kleine 10 inch voor ebookreader. Ideaal. Maar jij kan weer fotootjes plaatsen. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan toch prima redden in de digitale wereld. Ziet er prima uit en de foto ook.
    Ik heb toch het liefste mijn laptop op schoot, typt toch makkelijker op een groot toetsenbord.
    Tablet heb ik niet en ook geen behoefte aan tot nu toe. Er staat een nieuwe laptop voor me klaar als deze uitvalt, want bijna 6 jaar wordt toch wel oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe alles op mn echte grote PC, vooral; omdat ik veel spelletjes speel erop (Big Fish Games, dat is meer dan een spelletje, ben lichtelijk verslaafd eraan).
    Staat die boom in je achter- of voortuin???
    En ik wil zeker het vervolg van je lies horen, lijkt me een pijnlijke zaak

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe alles op mijn laptop. De pc staat in de werkkamer van echtgenoot en daar kom ik alleen om wat te printen. Een tablet heb ik niet.
    Toen wij ons huis lieten bouwen was een eis van mij, naast de kamer een aparte werkhoek voor mij. Dat was nodig voor mijn schoolwerk. Nu staat er nog steeds een grote tafel en de laptop dus. Ideaal, achter de muur van de tv.
    En ik wil graag het vervolg van jouw lies horen. Bij mij zijn er foto's gemaakt van heup, bekken en knie. Niets aan de hand, hele lichte artrose in de knie. Waarschijnlijk komt door het been zakken van slappe spieren. Dus 's morgens oefeningen doen en werd er aangeraden, in huis niet op sokken, maar op stevige schoenen lopen. En naar de fysio, voor de oefeningen.
    Nu ben ik benieuwd naar jouw verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen