zaterdag 25 maart 2023

Haast.

 Op m'n verjaardag hadden we het over televisie kijken. Over dat er niet zoveel leuke programma's zijn en dat die ellenlange reclames héél vervelend zijn, ik zei toen:

' tijdens een reclame ga ik altijd zappen, en als mensen in een talkshow te lang praten ook , daar heb ik allemaal geen geduld voor hoor'

Jongste dochter zei toen:

' ben je gestrest of zo? je kunt toch even een kopje thee gaan maken  of even een boekje lezen?'

Ik reageerde met:

' ja, maar er zijn nog zoveel leukere dingen te doen, ik heb haast want ik heb misschien nog maar een paar jaar'

Daar werd verder overheen gepraat maar het bleef wel in m'n hoofd zitten, ook al omdat ik van oudste dochter deze kaart had gekregen. Op de achterkant stond dit:




En op de voorkant stond dit:

Mag ik dan alsjeblieft een beetje haast hebben?

Dus......... de televisie dan maar uit en boeken lezen.😀

Allemaal een goed dag met heel veel lees plezier.🙋

4 opmerkingen:

  1. Ik heb precies hetzelfde, soms. Het gevoel dat je moet opschieten omdat de tijd opraakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo herkenbaar, onze toekomst is gewoon wat korter. Ik heb de traplift besteld, maar denk dan ook of ik die volgend jaar (of 5 jaar of...jaar) nog zal gebruiken. En dus maar gewoon besteld, we zien wel hoe het allemaal gaat.
    Ik kijk tv op mn pc en als er reclame is ga ik patience spelen (of een boek lezen op mn Ipad).
    En tijdens tv kijken zit ik te haken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net abonnement genomen op luisterboeken kan ik luisteren tijdens bezigheden in de keuken, of werken aan een broek en trui die ik aan het maken ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij kijken op de pc tv en betalen 2.95 euro per maand voor npo en dan heb je nooit reclame.

    BeantwoordenVerwijderen