zaterdag 18 maart 2023

🙈

 Kennen jullie dat? 

Dat je even snel op een holletje nog wat boodschappen gaat doen, dat in het ene filiaal nou juist dat ene ingrediënt niet op voorraad blijkt te zijn  en dat je dus op een nog sneller holletje naar een ander filiaal gaat en dan meteen ook nog maar even dit en dat ook nog mee neemt? En dat je om toch vooral maar op te schieten snel bij de zelfscan kassa afrekent en dat je dan controle krijgt en dat dan blijkt dat je 1 ding niet gescand hebt en dat dat ene ding ook nog een fles wijn blijkt te zijn? 

🙈🙈🙈

Ik heb hem er écht voorgehouden hoor.

Ja, ja, hoor ik jullie nu denken.🤣

Allemaal een goede, gezellige dag. 🙋‍♀️

4 opmerkingen:

  1. Je had al een halve fles in de winkel gedronken zeker, dan vergeet je wel eens wat. Ik maak tot nu toe alleen gebruik van de Kruitvat scankassa. Die bij AH werkte 2x niet bij mij, servicemedewerkers wisten ook niet waarom. Kennelijk mijn uitstraling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg gelijk de slappe lach 🤣🤣
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal wel aan mijn schuldige gezicht liggen maar het is bij mij altijd raak bij die zelfscan kassa's. Ik vertik het, gebruik ze niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen