dinsdag 21 maart 2023

De wereld.

 Gaat het wel goed in deze wereld? 

Deze week heb ik een afspraak bij de therapeut voor m'n lies maar omdat het redelijk goed gaat sinds ik geen aangepaste zooltjes meer  draag maar wel een opgevouwen tissue op een rare plaats in m'n schoen heb, wilde ik de afspraak verzetten omdat ik wat langer de tijd wil hebben om te zien hoe het zich verder gaat ontwikkelen.

Maar het eerstvolgende gaatje wat hij heeft is half juni, dat is over 3 maanden! 🤔😲

Dat is toch niet normaal dat iemand het zó druk heeft? Het zal dan wel een hele goede therapeut zijn denk ik dan maar, waar iedereen door behandeld wil worden. Maar dat schiet natuurlijk niet op. Ik heb die afspraak toch maar verzet, we zien wel hoe het loopt. ( letterlijk en figuurlijk🤣)

Tegenwoordig is het al bijzonder als je meteen een levende ziel aan de telefoon krijgt en het wordt nog bijzonderder als die je ook meteen kan helpen. 

Ik vind dat best wel zorgelijk.

Maar ja, je kunt er niets aan veranderen, het is wat het is.

Allemaal een goede zorgeloze dag 🙋‍♀️


2 opmerkingen:

  1. Dan heeft er iemand geluk dat die op jouw afgezegde afspraak kan komen.
    Telefoonnummers van bedrijven zijn ook nooit makkelijk te vinden. En chatboxen begrijpen mij niet, zelfs op de meest simpele vraag krijg ik een antwoord met verwijzing naar iets heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou die opgevouwen tissue kunnen vervangen door schapenwol https://www.texelana.nl/wol-in-schoenen-wandelen
    In veel winkels te koop. Het zit bij ons standaard in de rugzak.

    BeantwoordenVerwijderen