vrijdag 7 juni 2024

Jeu de boules.


 Zo, het Jeu de boules avontuur is ook weer achter de rug en ik vond het eigenlijk hartstikke leuk, niet dat het voor herhaling vatbaar is, dat nou ook weer niet maar ik heb me prima vermaakt, lekker twee uur in de buitenlucht bezig geweest, nieuwe mensen leren kennen en gezellig gekletst.

 Dat het toch wel leuk was kwam waarschijnlijk doordat we maar met een groepje van vier speelden het ging dus best snel en we hoefden niet lang te wachten voordat we weer mochten gooien. Twee spelletjes gedaan en twee keer verloren, das dan weer jammer.

Maar ik vond het leuk om uitleg over de puntentelling en zo te krijgen, weer een ervaring rijker.

Verder niets bijzonders te melden hier, dus allemaal een zonnige dag met , voor mij in ieder geval, prima temperatuur. 🙋


1 opmerking:

  1. Fijn dat je het wel leuk vond, maar het lijkt me inderdaad niks om regelmatig te doen.
    Ik was vandaag naar Rotterdam Erasmus (wat is dat gigantisch groot) om mee te werken aan een wetenschappelijk onderzoek. Twee uur lang van allerlei mobiliteit, geheugen en nog iets testjes gedaan en bloed afgenomen. De testen gingen me goed af gelukkig. Nu moet ik thuis ook testjes uitvoeren, heb een armband om die bewegingen registreert en sensor op rug geplakt. 2x10 minuten met uur ertussen en dat een week lang en goed registreren.

    BeantwoordenVerwijderen