woensdag 26 juni 2024

Puf.

 Beste lezers, vandaag geen puf om wat te schrijven, ik ben volkomen lam geslagen door de hitte, ook heel  slecht geslapen en ik moet wat energie bewaren voor vanmiddag want dan ga ( ik zeg expres "ga" en niet "moet" want ik moet niks) weer naar de HOVO. 

Dus allemaal een rustige fijne dag 🙋‍♀️

Lot, ik doe dit soort dingen dus via de HOVO. Hogere school voor Ouderen en die vond ik weer doordat ik naar een podcast luisterde waarin iemand daarover vertelde. De Hovo kan een onderdeel zijn van een Universiteit,  sommige Universiteiten hebben dat onderdeel maar heel veel ook niet.

Mevr, Niekje dat je dit soort dingen kunt doen is o.a. het voordeel van met pensioen zijn,😀

2 opmerkingen:

  1. Ik heb net de website van HOVO bezocht, maar helaas, geen HOVO in Zeeland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dichtstbijzijnde is Breda en een uur rijden. Kort paar cursussen bekeken en wat mijn interesse trok zijn zoveel dagen stuk of 10 en paar honderd euro, dat is niet helemaal mijn bedoeling want er moeten ook nog boeken worden aangeschaft. Bovendien heb ik nog nooit echt gestudeerd en denk dat dat te hoog gegrepen is. Heb me wel voor de nieuwsbrief ingeschreven.
    IK zoek is simpelers en niet meer dan 3-5 keer. Maar ga wel verder zoeken voor de winter

    BeantwoordenVerwijderen