donderdag 13 juni 2024

Waardevol.

 Gisteren een super gezellige lunch met twee oud collega's gehad, dat doen we elk jaar een keer en we hebben uitgerekend dat we dat al twaalf jaar doen. In het begin gingen  we met z'n vieren s' avonds  eten maar de vierde persoon viel op een gegeven moment af omdat ze het te druk kreeg en met z'n vieren een datum prikken is sowieso lastiger dan met z'n drieën en toen hebben we besloten dat we liever gingen lunchen.

Ik geloof dat we tweeëneenhalf uur hebben zitten kletsen, eigenlijk hebben we de rest van het jaar niet zoveel contact met elkaar maar we gaan altijd weer verder alsof we elkaar gisteren nog gesproken hebben.

Ik vind dat echt waardevol. 

Vandaag wordt een rustige dag, een buurvrouw komt even een kopje koffie drinken en verder niets. 

Als ik naar buiten kijk dan zie ik een strak blauwe lucht en nu maar hopen dat dat zo blijft. 

Allemaal een rustige en zonnige dag 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. ik heb nog steeds contact met 3 oud-collega's. paar keer per jaar eten we met zn allen, en een komt elke maand op de koffie. We kennen elkaar sinds 1996, best een tijd.
    De boodschappen zijn net bezorgd, opruimen dus. Fijne dag met dit mooie weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat had ik met mijn oud collega's ook wel, het waren allemaal bijzondere vrouwen, de helft buitenlands en de meesten hadden gestudeerd of deden dat weer na hun pensionering. Altijd volop leuke verhalen en terugkijken naar hoe fijn we hadden samengewerkt.
    Maar de reistijd woog niet meer op tegen het fijne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga een keer per jaar lunchen (vroeger dineren en dan de stad in!) met een clubje van het hbo waar ik van 1992 - 1996 de lerarenopleiding Engels deed. Leuk zijn dat soort afspraken, ook wij hebben altijd genoeg te kletsen!

    BeantwoordenVerwijderen