dinsdag 29 maart 2022

Bankenroute.

Gisteren stond ik met een lethargisch gevoel op. Ik heb het even opgezocht en volgens van Dale betekent het: doffe onverschilligheid, sloomheid. Ik voeg daar nog de woorden doelloos en zinloos aan toe. Ik zat dus futloos op de bank, ik heb nog geprobeerd om het op te lossen door te gaan stofzuigen maar daar werd ik ook niet vrolijker van. 
Omdat de zon er toch weer door kwam ben ik maar weer op de fiets gestapt, lunchpakketje mee en hop.
In het Amsterdamse bos kwam ik deze banken tegen, bijzonder! 


Op dit bankje heb ik heel lang gezeten, als je goed kijkt zie je m'n bak sla staan want hé we blijven wel gezond doen natuurlijk. ( de vette frikandellenhap is verdekt opgesteld, nee hoor geintje 🤣🤣🤣)
Midden in het water, lekker in de zon én eendjes op bezoek. Het enige wat te horen was waren vogelgeluiden. Heerlijk.
Toen ik weer door fietste zag ik deze bank en natuurlijk wilde ik daar ook wel even opzitten, ik voelde me net een tennis scheidsrechter. Bijna m'n tas vergeten. 😱

Weer even verder zag ik dit, ook leuk zo aan het water. 
Het is toch geweldig dat men daar geld voor over heeft? Ze kunnen ook een gewone bank neer zetten. 

 Het lijkt nu net alsof ik iets met banken heb maar dat is niet zo hoor , alleen als ik geld van ze krijg 🤗🤣

Uiteindelijk werd het  dus een leuke dag. 

Allemaal een hele goede ,leuke dag.🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk die bankenroute. Vorig jaar ben ik met mijn zus wel door het Amsterdamse Bos gereden tijdens de corona lockdown.
    Ik heb er heel wat stappen liggen en vrienden van mijn ouders hadden aan het Nieuwe Meer een huisje met werf waar mijn vaders boot in de wingter ook lag. En op het Nieuwe Meer heb ik leren zeilen.
    We lagen ook regelmartig ergens in een sloot in het bos zelf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar... je hebt het meestal zelf in de hand om jezelf uit een di(je) te trekken. Mooi weer helpt natuurlijk wel!

    BeantwoordenVerwijderen