maandag 21 maart 2022

Cadeautjes

 In principe is het natuurlijk ontzettend kinderachtig om over je cadeautjes te praten, zou ik normaal gesproken ook nooit doen  maar in dit geval mag het vind ik want ze waren nogal origineel. 

Want wat vinden jullie van dit? Een uitnodiging voor .....

Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst naar een musical ben geweest en deze heb ik dus ook nog niet gezien maar wel veel over gehoord, helemaal leuk.

En dit dan? 

Door oudste kleindochter (20) geborduurd , helemaal zelf verzonnen en achterop zat dit lieve papiertje geplakt.
Dat is toch om ontroerd van te worden?

En dit vond ik ook zo bijzonder: 

Op de foto niet goed te zien maar het is een verzilverde boekenlegger met de datum en m'n naam er in gegraveerd. 



Van oudste dochter gekregen , we hebben ooit afgesproken dat we alleen nog  maar dingen om ons heen willen hebben waar we blij van worden. Als ik een boek lees dan zit er altijd één of ander onooglijk papiertje tussen en  zij  dacht: dat kan beter. Helemaal leuk.

Ik prijs me zó gelukkig met zulke kinderen.

Nou, nu wel weer genoeg opgeschept 🙈 en over tot de orde van de dag;  m'n belastingpapieren bij elkaar zoeken want de mevr.  die dat altijd voor me invult komt morgen, kunnen we dat ook weer afvinken.

Allemaal een goede, zonnige dag 🙋‍♀️

5 opmerkingen:

  1. dat zijn zeker leuke kado's, er is over nagedacht en niet zomaar een fles badschuim oid gegeven. Prima (klein)kinderen, je man en jij hebben je kinderen goed opgevoed (en zij hun kinderen).
    Sterkte met de belastingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige cadeau's! Soldaat van Oranje is het laatste uitje wat we met o onze ouders hebben gehad. Mijn vader hield altijd van het hele pakket en we hadden er ook in de pauze al een tafel klaarstaan waarop onze drankjes al klaar stonden.
    Mijn moeder vond de geluiden van bombardementen wel erg heftig, die hebben ze natuurlijk in de oorlog ook gehoord. Ze waren er ook op de Dam bij toen te schietpartij op 7 mei was.

    De boekenlegger vindt ik geweldig. Partner is binnenkort jarig en ga die voor hem bestellen, hij onthoudt liever de pagina maar vergeet steeds vaker welke dat was.

    BeantwoordenVerwijderen