dinsdag 8 maart 2022

Hard aan het werk.


 Gisteren realiseerde ik me opeens dat ik heel hard aan het werk ben om een beetje leuk door het leven te gaan. Niets gaat van zelf en dat kost veel energie. 
De ene ellende gaat naadloos over in de volgende ellende.
Eerst natuurlijk jarenlang manlief die zorgen baarde, toen corona en nu die vreselijke oorlog.
Houdt het dan nooit op? 
Door veel in de stilte te wandelen kon ik het nog wel een beetje op een rijtje krijgen en het bood veel afleiding maar nu geeft m'n lijf het ook nog eens op. 
Ik heb al weken last van m'n lies;  dan weer wel, dan weer niet, dan weer een beetje, dan weer veel, dan weer helemaal weg, heel vaag allemaal. 

Voor de broodnodige afleiding ben ik gisteren naar het strand gereden. Ik was vrij vroeg dus het was nog heel stil.
Ik had er echt zin in maar mijn lies niet. Toen ik uit bed kwam  ging het best wel goed,  maar toen ik eenmaal op het strand liep ging het steeds slechter en kreeg ik steeds meer pijn.
Dus maar gauw een terrasje opgezocht.
Maar ja, daarvoor was ik niet helemaal naar het strand gereden, nou ja.......😀😎
Dit kan zo niet langer dus nu heb ik voor donderdag een afspraak bij de huisarts, donderdag pas? Ja want corona😖
 Tot die tijd maar even  rustig aan.☹
Geen kranten en 1 x per dag het nieuws. 
Allemaal een goed, rustige dag. 

3 opmerkingen:

  1. Waardeloos als je lichaam pijn heeft. Hopelijk weet de huisarts de oorzaak te achterhalen. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Versleten heup geeft pijn in liezen. Ik heb er ook regelmatig pijn aan maar ben er nog niet aan toe daarmee naar de dokter te gaan. Heb al 2 nieuwe knieen, pen in voet en vinger en over 6 weken een andere vinger die geopereerd gaat worden.
    Ach bij ons kan dat allemaal nog, we hebben niets te klagen als ik de beelden van vluchtelingen bekijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lot, je hebt helemaal gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen