vrijdag 4 maart 2022

Dubio vervolg.

 Allereerst dank voor alle reacties, óók die op het vorige stukje over de buurvrouw want ik eindigde wel met dat ik erover na ging denken, heb ik ook gedaan, maar ik was natuurlijk wel benieuwd wat jullie erover zouden zeggen. 

Natuurlijk hebben jullie gelijk dat je ook gewoon kunt vragen hoe het met iemand gaat; het antwoord  belangstellend aan horen en dan weer weg gaan maar ik ken mezelf langer dan vandaag, als ik dan zou horen dat ze ergens mee zit, of dat iets haar niet lukt en ik zou dan iets voor haar kunnen doen, dan zou  ik het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om haar dan niet te helpen. Zo ben ik er bij die vriendin waar ik de nalatenschap van ga regelen ook ingerold. 

Soms begin je met de beste bedoelingen ergens aan maar weet je niet waar het eindigt, maar ja, dat is misschien wel de essentie van het leven. 

🤔 Zó, dat was even diepzinnig op de vroege morgen. 😀🤣

Maar goed, het "probleem" heeft zich misschien vanzelf opgelost,  gistermiddag zag ik de auto van haar vriend weer voor de deur staan, dus hij leeft nog en kan nog auto rijden. 😀 dus misschien voor niets zorgen gemaakt. 

Nou moeten jullie niet denken dat ik hier constant de hele straat in de gaten loop te houden 🙈 maar die vriend parkeert altijd naast mijn auto en die kan ik vanuit de keuken zien staan. Vandaar.

Het schijnt vandaag weer mooi weer te worden dus maar weer aan de wandel, dan kan ik even rustig nadenken over de essentie van het leven 😀Zou Poetin misschien ook eens moeten doen.

Allemaal een goede, vredevolle dag.🙋


2 opmerkingen:

  1. Ja soms lossen problemen zich vanzelf op. Laten we dat ook wensen voor mr P. dat iemand daar iets aan doet en hij oplost.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat je zo'n kringeltje rook ziet "hé, waar is mr. P. nou?"

    BeantwoordenVerwijderen