woensdag 9 maart 2022

Niks doen.

 Alhoewel ik gisteren schreef dat ik i.v.m m'n lies het even kalm aan ging doen lukte me dat toch niet, ik kan dat gewoon niet, niks doen.

En dus ben ik een klusje gaan doen wat ik zittend af kon en waar ik al heel lang tegenaan liep te hikken.


De verwarming in de keuken schilderen.

De onderste rand  was aan het roesten. Dat had ik zeker al twee jaar geleden gezien en daar ook materiaal voor gehaald maar ja, te druk met andere, belangrijkere dingen. 

Nu moest het er maar eens van komen en alles was in huis dus hup.

Eerst afgenomen met water met ammonia,  geschuurd en toen geschilderd, best leuk om te doen en eigenlijk een klusje van niks dus toen ik toch bezig was dacht ik : dan kan ik ook meteen wel even dat drempeltje bij de voordeur doen, ook al jaren een doorn in m'n oog. 

Toen ik daar halverwege mee was schoot me te binnen dat ik wel met radiator lak bezig was, nou ja, jammer dan, gelukkig kunnen drempels niet praten dus ik kreeg geen commentaar.

Die drempel en de onderste rand van de radiator moeten nog een  keer dus morgen weer verder.

Ik heb ook nog even de serie 'Close to you opgezocht' het verhaal lijkt er op maar is toch anders. De film die naar aanleiding van het boek 'Voor ik ga slapen' is gemaakt heet : 'Before y go to  sleep' ( hoe simpel kan het zijn🙈) met Nocole Kidman in de hoofdrol. Ik heb de trailer gezien en het lijkt me een heel beklemmende film. Om hem helemaal te zien moet ik weer lid worden van het één of ander en daar heb ik geen zin in en ik weet toch al hoe het afloopt dus.......

Allemaal een  goede, mooie dag🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. mijn man schilderde de drempels met bootlak, ze glimmen je tegemoet.
    IJverig weer geweest, Ella.
    Hopelijk niets bijzonders met je lies, kan een vervelende pijn zijn.
    Ik ben wel lid van een paar streamingsdiensten en geniet me suf. Ik kijk graag dieren(tuin)series en die zijn er bij Animal Planet en National Geographic Wild. En Salvage hunters (the Restorers) op Discovery, The Repair Shop. Ik viel er middenin en nu kan ik ze vanaf het 1e seizoen bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen