maandag 14 maart 2022

Ongemakken.

 De laatste paar dagen had ik helemaal geen fut om hier iets schrijven.

Ik heb last van allerlei ongemakken waardoor ik het niet op kon brengen om me te concentreren.

Die ongemakken daar ga ik het hier niet over hebben want die vallen totaal in het niet bij wat andere mensen allemaal hebben en meemaken en bij wat er in de wereld allemaal gebeurd. 

Deze week moet ik gewoon even aan de bak en dingen in de gaten houden en dingen regelen en daar heb ik helemáál geen zin in. 

Kortom ik zit eventjes niet zo lekker in m'n vel maar dat gaat wel weer goed komen, je hebt soms van die tijden............

Allemaal een hele goede en vredige dag.🙋‍♀️

5 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer knap onder woorden gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommig regelgedoe heb je zelden zin in, meestal loopt dat anders dan gedacht of neemt veel meer tijd. Ik heb ook zo'n stapeltje "te doen" liggen ga er ook aar zo aan beginnen.

    Prettige dag en hopelijk nog wel even naar buiten bankzitten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je snel weer in een lekkerder vel zit Ella! En ja, soms moet je dingen doen waar je geen zin in hebt. Maar als het dan gedaan is mag je ook weer trots zijn op jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn de ongemakken er nog steeds? We missen je

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lot, lief van je , ik zal even bijpraten.

    BeantwoordenVerwijderen