dinsdag 6 september 2022

Blij.

 Ik ben blij, ik ben heel blij.

Zoals ik laatst vertelde heb ik een keukenkast een stuk opzij geschoven, prima, helemaal goed, niks meer aan doen.

Maaaaaar..........nu kijk ik wel tegen een saai  bruin stukje muur aan, wat achter de kast vandaan kwam, met hier en daar een kleine beschadiging. 


De muur schilderen? Geen zin in,  iets over de beschadigingen heen hangen en wat dan  meteen de boel een beetje opfleurt? Ja goed idee, maar wat?

 


Wacht, ik ben ooit, 100 jaar geleden aan een schellekoord begonnen om te borduren. Precies de goede maat, precies de goede kleur, het thema is brood dus prima geschikt voor in een keuken. 


Alleen is hij nog niet af ☹️ nou ja,  dat is niet het grootste probleem,  dat kan ik afmaken maaaaaaaaar hoe ga ik hem dan uiteindelijk ophangen?


Laat ik nou in een kringloopwinkel tegen het  perfecte schellekoord ornament aanlopen. Ook nog leuk met een belletje eraan.


Het kan gewoon niet beter, het is allemaal zo verschrikkelijk oubollig dat het daardoor weer leuk wordt, vind ik tenminste. 

Dus allemaal een goede blije dag, ik ga borduren 😀🙋‍♀️


2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Ik krijg meteen zin om ook weer te borduren. (Maar ik doe het nog niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die lange lappen, ik heb er een door mijn moeder geborduurd met mijn sterrenbeeld en een spreuk.

    BeantwoordenVerwijderen