vrijdag 23 september 2022

Boodschappen.

 Ik zit op Albert Heijn te wachten en zoals jullie zien is het wel nodig dat die komt. 

Let even op het yoghurt pak ( niet op de wijn ) dat op z'n kop staat want ook al ben ik dan een luxe tante we blijven wel zuunig natuurlijk 🤣

Toen manlief er nog was kwam de blauwe auto elke week maar nu nog maar zo'n 1 keer in de maand, dan laat ik de grote bubs komen zodat ik alleen nog maar de verse dingen hoef te halen. Geen zin in dat gesjouw met zware dingen. ( luxe tante 🙈 ) 

Allemaal een goede, smaakvolle dag. 🙋‍♀️ wat een raar rommelig stukje is het geworden. Ik doe raar of Blogger doet raar. 😱

2 opmerkingen:

  1. dat wennen aan koken etc. voor 1 persoon heb ik nog steeds. En ik ben ook geen pasta-mens, maar koop wel 3 zakken saus omdat ze in de aanbieding zijn (en ik heb nog pasta liggen, al een poosje), Ik heb nu een proefbox van Vers aan Tafel, tot nog toe smaakt het best lekker (zelf koken is het lekkerste, maar als het niet goed meer gaat moet je kiezen). Ik bestel wel elke week bij Plus, leuke bezorgster en daar kun je al vanaf 25 euro bestellen.
    Succes met het vullen van je koelkast...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit boodschappen laten bezorgen. Is nog niet echt nodig, grote hoeveelheden kopen we vaak in Belgie of Duitsland. We hebben veel voorraad en vriesruimte dus altijd voldoende voorraad.
    Bijna altijd koop ik 2-5 dezelfde produkten.
    In het begin maak je allemaal foutjes met 1 of 2 persoon of meer huishoudens en bij online bestellen zal dat ook wel zijn

    BeantwoordenVerwijderen