zaterdag 17 september 2022

Lachen.



Was er maar wat om te lachen.
Ik word niet goed van alle ellende die nu allemaal over ons heen komt. 
Ik ga het allemaal niet opnoemen, zet de tv aan en het komt aan alle kanten over je heen. Ik heb het gevoel dat het alleen maar steeds erger wordt.
Af en toe probeer ik nog wat tv te kijken maar het is óf ellende óf het gaat nergens over. 

Het weer werkt ook niet mee maar vanmorgen werd ik heel vroeg wakker van de regen die op m'n raam tikte en omdat het nog zo vroeg was kon ik me nog even lekker omdraaien in m'n holletje  onder de warme dekens en dat was wel weer fijn na al dat gezweet van deze zomer. 
Dus ja, vandaag even geen humor in dit stukje. 
Allemaal een goede humorvolle dag.🙋‍♀️

 

5 opmerkingen:

  1. Ik heb altijd veel moeite met het eind vd zomer en dat ik de zomerjurken sandalen en tuinkussens weer moet opbergen. Gisteren begonnen en ook iets triests: het buitenkussen van Hera was ik voor dat naar zolder gaat en zij zal er dan nooit meer op liggen. De verwachting dat ze nog tot de lente zal leven is alleen in ons hart, maar realistisch niet. Ze is 12 voor dat ras al erg oud. Gelukkig gaat het nog goed maar de dag komt. . . .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is een rotgevoel Lot, ken het maar al te goed. Voorlopig nog lekker genieten van en met haar.

      Verwijderen
    2. Dank voor je lieve reactie. Ja we genieten erg van haar en ik heb de indruk dat ze daar ook gebruik van maakt. Ze gaat steeds vaker vragen om snoepjes en ook aandacht.

      Verwijderen
    3. gewoon doen, die snoepjes (als het niet de spuigaten uitloopt), en lekker knuffelen en kroelen zolang het kan. Ik wens je nog een hele mooie tijd toe met haar

      Verwijderen
  2. ik kijk nooit meer naar het journaal, de ellende lees ik wel op internet (of niet). Het weer maakt me ook niet zoveel uit, ben toch altijd in huis, hooguit een deur openen als er iets wordt bezorgd of als er bezoek komt. Volgende week wordt een lastige week voor jou en je (klein)kinderen. Alvast sterkte, ik denk aan je

    BeantwoordenVerwijderen