zaterdag 3 september 2022

Rustig.

 Er valt op dit moment niet zoveel te vertellen, het leven kabbelt een beetje voort, ontspannen maar ook een beetje saai.

Ik heb niet veel zin om iets te ondernemen want als ik ook maar iets teveel doe, een wandeling maken of een struik snoeien of een kast verschuiven,  dan krijg ik meteen weer last van m'n been of m'n rug. Het lijkt er op dat het langzaamaan  iets beter gaat maar dat heb ik wel eens eerder gedacht en dan ging ik meteen weer teveel doen waardoor ik weer drie stappen achteruit ging en dat wil ik nu voorkomen en doe ik dus nog even een poosje rustig aan.

Allemaal een goede, rustige dag 🙋‍♀️


2 opmerkingen:

  1. Vandaag de crematie van mijn oom, was getrouwd met de zus van mijn vader. Hij is ruim 97 geworden en zijn hele leven in Amstelveen gewoond. Crematie is in Haarlem. Ga er samen met mijn dochter zo naartoe. Oom en mijn vader gingen veel samen naar musea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms kan een mens verlangen naar een paar rustige, saaie dagen. Er is altijd wel een boek dat nog gelezen wil worden.
    Geniet ervan en beterschap!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen