zondag 18 september 2022

Rot week.

 Ja dit wordt een moeilijke week. Dinsdag sterfdag, zaterdag verjaardag van manlief. Dagen waar veel herinneringen aan kleven. Maar gelukkig heb ik een aantal activiteiten staan. 

Op maandag met oudste naar het stedelijk museum waar een bijzonder wandkleed hangt, gemaakt van flessen doppen, huh? Dus leuk om te bekijken. 

Op dinsdag naar psychologie les, ook leuk.

Op woensdag bij broer en schoonzus op de thee dus ook gezellig. En op zaterdag komt de hele bubs hier eten en een beetje in de tuin helpen. 

Ik kom deze  week dus wel door alhoewel er natuurlijk nog genoeg uren overblijven om bij de pakken neer te gaan zitten. ( pakken??? Ik heb geen pakken 😱 ) want het heeft toch meer impact dan ik verwacht had. Maar een beetje stil staan bij wat er vorig jaar allemaal gebeurd is , is niet erg, dat hoort er bij.

Hopelijk trekken de regenbuien een beetje weg zodat ik vaak naar buiten kan want dat helpt om de muizenissen uit je hoofd te krijgen en natuurlijk moet ik nu zeggen dat ik geen muizen heb en dat is ook zo maar de buren wél ( echt waar! ) dus laten we hopen dat ze daar ook blijven zowel letterlijk als figuurlijk 😀. 

Allemaal een goede, zorgeloze dag 🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. Sterkte de komende week met een lach en een traan en veel herdenken.
    Je blogje is wel leuk om te lezen geworden.

    BeantwoordenVerwijderen