dinsdag 27 september 2022

Restjes.


 Gisteren voor het eerst van m'n leven een brood taart gebakken.

Van de familiebijeenkomst had ik een zak met gesneden stokbrood overgehouden, zonde om weg te gooien natuurlijk dus lang leve Pinterest, meer dan genoeg recepten.

Het ziet er misschien een beetje gek uit maar dat komt omdat het wit en bruin brood door elkaar is. Maar ook appel, kaneel, noten en rozijnen. 

M'n vader zou gezegd hebben:" ja, zo maak je een drol nog lekker 🤣



                  Wie zegt dat je van brood geen appeltaart kunt bakken?🤣

Oké, het smaakt anders, maar prima te pruimen hoor, helemaal met een toef overgebleven slagroom.  Zo kom je wel van je restjes af 😀

Allemaal een goede, lekkere dag 🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Ik maak alle drollen met kaas lekker 🤣

    De smaak is wel lekker van broodtaart maar ik vind de struktuur niet zo lekker. En H houdt er niet van dus maak het nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha. mn moeder zei dat ook altijd (en ik ook).
    Heel af en toe maak ik er een, heerlijk. Ik had nog 2 croissants liggen..vrukkuluk!!! Sterkte vandaag aow'tje..

    BeantwoordenVerwijderen