vrijdag 16 september 2022

Een echt boek.

 Ik hou heel erg van lezen maar ik vind het soms heel moeilijk om een goed boek te vinden. Een paar dagen geleden ben ik weer eens naar de bibliotheek gegaan. Ik was daar jarenlang niet meer geweest, ik las wel boeken online of via m'n ereader maar een echt boek in je handen is toch wel het lekkerste.

Terwijl ik daar rond  liep realiseerde ik me dat ik niet meer het geduld op kon brengen om uit het gigantische aanbod iets te zoeken wat me aansprak. En ook de wetenschap dat je die geleende boeken dan weer voor een bepaalde datum terug moet brengen staat me ook een beetje tegen. 

Als ik thuis via de online Bibliotheek of via m'n ereader ga lezen dan zoek ik gericht naar een boek of een schrijver. En verlengen  kun je dan ook allemaal vanuit je luie stoel regelen, ideaal maar ja het zijn geen echte boeken. ( ik weet het, fysieke boeken kun je ook via de computer verlengen )  Maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. 

Maar ja, een mens kan niet alles hebben en dus heb ik toch maar weer via de ereader een boek gelezen en het boeide, ik heb het achter elkaar uit gelezen. 

DAAR WAAR DE RIVIERKREEFTEN ZINGEN van DELIA OWENS over een meisje wat alleen in een moeras wordt achter gelaten en zich daar moet zien te redden. Een aanrader. 

Verder ben  ik dus ook weer naar de therapeut geweest , ze heeft me weer behandeld en alle wervels, botjes en het bekken staan nu op de goede plaats. Nu is het een kwestie van alles tot rust laten komen en dan moeten alle pijntjes langzaam weg trekken. 🤞🤞🤞

Eind oktober nog een laatste controle en dan moet het leed geleden zijn.

we gaan het meemaken.

Allemaal een goede, fijne dag. 🙋‍♀️

4 opmerkingen:

  1. Toevallig van de week de film van dat boek gezien. Heel bijzonder verhaal! Alvast een goede dag gewenst vandaag, Von.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een bibliotheekabonnement waarmee ik gratis boeken kan reserveren. Dat boek kan ik dan gewoon afhalen. Titels die niet in onze bieb zijn komen dan vanuit een andere bieb in de provincie. Ook krijg ik inleverattentie via de mail en kan ik meestal online verlengen. Ik vind het ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. E-reader kon ik niet aan wennen. Luisterboeken vond ik wel leuk maar wist niet goede voldoende tijd te vinden om te luisteren en dan is 13 euro per maand vrij duur.
    Heb nog zoveel boeken in de kast die ik wil herlezen.

    BeantwoordenVerwijderen