woensdag 24 mei 2023

Margriet.

 Kan iemand mij dit uitleggen?

ik zag dit:

Volgens mij staat er op het bovenste regeltje in het kader: 

4x margriet 4 euro = 1 euro per blad.

Nou dat leek me wel wat en dus bekeek ik de actie en toen zag ik dit:


Op de bovenste regel staat: 

Probeer nu 4 nummers Margriet voor 20 euro. 

Huh?????? er stond in het vorige kader toch 4 euro?

Snap ik het niet? zie ik iets over het hoofd? Ik heb heen en weer gescrold maar de 4 euro actie kwam ik nergens meer tegen.

Valt dit onder het kopje misleiding? Nou ja, dat wordt dus geen Margriet, jammer voor hun want ze zijn een potentiële klant kwijt.

Allemaal een goede, gezellige dag.🙋 

4 opmerkingen:

  1. Als ik dan in een goed of juist slechte bui ben zou ik me erin vastbijten en gaan chatten of e-mail sturen met de screenshots.
    Ik heb al jaren een abonnement en een los nummer kost 5,25. Zomaar 1 euro korting op 4 bladen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gezien! Je wordt aan alle kanten beduveld als potentiële klant. Lees de Margriet maar in de bieb, gratis en gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als óf volksverlakkerij óf een heel slordige afdeling Klantenwerving.
    Zou die mythische € 4 alleen voor digitale abonnementen gelden? En moet je voor thuisgestuurd toch de volle mep voldoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk niet dat het met opzet is gedaan, maar een slordige fout zoals Petra 1945 suggereert. En ik zou, net als Lot, me er in vastbijten, net zo lang tot ik het lek boven had! Maar zonder Margriet mis je niet veel hoor Ella! 😉

    BeantwoordenVerwijderen