zondag 21 mei 2023

Updates.

 --- Tadaaaaaa. Hij is er hoor, de fietshelm, en ik heb hem ook al een paar keer gebruikt want op de één of andere manier voelt het niet meer goed om zonder helm te fietsen. Het rare is: ik denk nu natuurlijk dat  iedereen die ik tegen kom denkt: kijk die vrouw draagt een helm, wat een tut, ( om het maar even netjes te zeggen😂) maar er is natuurlijk geen hond die het opvalt.


--- De huurkwestie; ik heb nu twee keer een contactformulier op de website van de verhuurder ingevuld en twee keer heb ik zo'n automatisch antwoord gekregen dat ze m'n vraag goed hebben ontvangen en dat ik binnen twee werkdagen antwoord ga krijgen, NIET DUS😡. Ik ben er klaar mee, ik vind dat ik m'n best gedaan heb en laat het op z'n beloop, kijken wat er gebeurt.

--- M'n lies blijft een dingetje, het kan per dag verschillen, vanaf de dag dat ik geen aangepaste zooltjes van de therapeut  meer ben gaan dragen ging het elke dag een ietsie pietsie beter, drie weken lang ging het echt heel goed, kon ik ook weer lange wandelingen maken ( nou ja wat is lang? maar een uur lukte wel)  maar toen schoot het er opeens weer in. Nu gaat het weer wat beter, als ik nou maar consequent stevige schoenen met m'n zelf gemaakte verhoging draag dan....... is........ het....... te.... doen.

En zo rommelen we maar door.

Allemaal een goede, rommelige dag 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Een wandeling van een uur vind ik echt heel lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben blij als ik 10 meter kan lopen, met stok(ken). Hoop dat het nooit zal gebeuren dat je kunt zeggen: "blij dat ik mn helm op had".
    Verhuurders zijn vreselijk, 2 jaar geleden kregen we een nieuwe eigenaar van de woningen, een Canadese maatschappij, correspondentie kregen we in het engels. De mensen die hier nog in huurhuizen wonen (als je eruit gaat wordt het verkocht) zijn op leeftijd en niet iedereen spreekt engels (en heeft er zeker ook geen zin in).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel verstandig die helm! Mijn vader werd vorig jaar 80 en kreeg er een voor zijn verjaardag. Hij heeft geen elektrische fiets, maar fiets nog wel veel en realiseert dat hij nu veel kwetsbaarder is dan in zijn jonge jaren. Ik dacht "beter laat dan nooit" . Nu fietst hij nooit meer zonder!

    BeantwoordenVerwijderen