vrijdag 19 mei 2023

Zomaar.......

  Zomaar wat foto's van dingen waar ik blij van wordt:

Een hoekje in de slaapkamer.

En dan met name het spiegeltje, ik had zo'n gewoon ijzeren ding maar die viel steeds om en deze staat heel stevig, ziet er duur uit maar kostte maar 7.50 😀
Hoekje in de tuin, het vogelhuisje, mét zonnepaneeltje voor de tuinverlichting, staat op instorten, één poot is al helemaal verrot maar zolang die staat, staat ie.
                                        En dat vlak onder de rook van Amsterdam.

   De zakdoekjesboom, ik blijf het bijzonder vinden. 

Allemaal een goede, blije dag.🙋

4 opmerkingen:

  1. Ha, een vogelhuisje met een zonnepaneel. Dat heb ik nou nog nooit gezien, of bedacht. Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De spiegel vind een heel mooi ontwerp, waar heb je die gekocht?
    Ik heb er gewoon een op stang en vind hem wel goed maar niet mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo n bloje. Daar word ik ook blij van.

    BeantwoordenVerwijderen