woensdag 10 mei 2023

Tic.

Ik heb een beetje een rare tic. Ik wil altijd iets in m'n nek hebben, alleen in de zomer als het heel warm is loop ik met een kaal nekkie en dus ben ik altijd met sjaals en lossen collen in de weer als ik een trui of een t shirt zonder kraag draag. 

Maar nu begin het voor een sjaal wel een beetje warm te worden en voor een kaal nekkie is het  nog een beetje te koud. Heel lang geleden heb ik eens van die losse kraagjes gekocht want overal een bloes onder zit ook niet altijd lekker,  een zwarte en een witte, dé oplossing maar zwart of wit is ook een beetje saai en dus bedacht ik dat ik ze wel in verschillende soorten zou willen hebben maar vind die maar eens, dat is natuurlijk op internet wel te vinden maar ik had me net voorgenomen om nog zo min mogelijk via internet te kopen.

Toen kwam ik op het "lumineuze" idee om naar de kringloop te gaan en daar wat overhemden of bloesjes met bruikbare kragen te scoren en er dan de schaar in te zetten met dit als gevolg:


🙋
Ik ben er blij mee, volgende keer kijken of er ook wat vrolijker kleurtjes hangen.

Allemaal een goede, vrolijke dag.

5 opmerkingen:

  1. O,wat slim......ik houd ook niet van kale koude nekken.
    Ik neem aan dat je geen bezwaar hebt als ik je ,,na-aapt,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, vorig jaar hingen er bij de kapper ook die kraagjes, en ik herinner me dat mijn moeder ze ook had.
    Ik heb afgelopen winter een grote collectie dunne sjaals bij de kringloop gekocht, in vele kleuren want ik had ook aldoor last van koude nek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee. Mijn kast ligt vol sjaaltjes vanwege dezelfde reden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een slim idee. Een kraagje staat vaak ook mooier dan een kaal nekkie.
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen