vrijdag 4 februari 2022

DEN SKYLDIGE - Officiële NL trailer


Ik had Lot beloofd dat ik het einde van de film zou vertellen maar dat doe ik niet . 
Ik vond het zo'n boeiende film en ook zo knap gemaakt dat ik iedereen aan kan raden om hem zelf te  gaan kijken en het zou dan jammer zijn als ik de afloop al verklap. 
De hele film zie je alleen maar één politieagent in beeld en nog twee vage collega's op de achtergrond. Alles is opgenomen in  twee kamers in een  politiebureau. Dat moet toch echt een low budget film geweest zijn en toch was hij heel boeiend. Een aanrader.
Allemaal een hele fijne dag met veel kijkplezier naar wat dan ook. 🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Als je deze film heel goed vind, kan ik je BURIED aanraden met Ryan Reynolds. Zeer spannende film, speelt zich ook af op een locatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan gaan we volgende keer toch maar week kijken 😁

    BeantwoordenVerwijderen