maandag 7 februari 2022

Nou 2

 Nou, ik heb het dus écht, corona, de GGD zegt het ook . Ik baal daar ontzettend van, twee jaar heb ik heel voorzichtig lopen doen en dan ga je je een beetje losser gedragen en dan krijg je het toch nog. 😡 

Nu moet ik dus in isolatie, dan is het dus een voordeel dat ik alleen woon, ik kan gewoon het hele huis blijven gebruiken. 😄

Voor vandaag had ik een afspraak bij het gemeentehuis staan om m'n rijbewijs te verlengen en in eerste instantie dacht ik : ik ga gewoon, je bent daar misschien maar 5 minuten binnen, maar ik heb hem toch maar een weekje verzet want het is inmiddels iets meer geworden dan een lichte verkoudheid. Ik heb nu ook hoofdpijn en loop heel vaak te niezen en  ondanks dat ik niet hoest heb ik toch een  schorre  stem. 

Ik heb nog een maand totdat m'n rijbewijs verloopt dus wat zal ik moeilijk doen. 

Dat wordt dus minimaal een week geen mensen zien. Nou gebeurde dat toch al niet zo vaak maar het is wel een saaaaaaaiiiiiiii  vooruitzicht. 

Nou zit ik te twijfelen of ik jullie hier dan maar met heel veel saaie verhaaltjes ga lastig vallen of dat ik een radiostilte in ga lassen, nou ja daar ga ik nog even overnadenken, jullie merken het vanzelf wel.

Allemaal een hele goede, gezonde dag. 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Ella, Vervelend dat je het alsnog hebt opgelopen maar daarna is je weerstand wel stukken beter. Je weet tenslotte niet wat C nog in petto heeft voor de mensheid. Schrijf maar gewoon ‘saaie’ verhaaltjes want je geeft er altijd net een leuke twist aan. Beterschap. Met groetenTon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In ieder geval: beterschap en sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap en veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beterschap en sterkte.
    Kom maar op met je verhaaltjes, jij vindt ze misschien saai, wij kijken er weer heel anders tegenaan en saai kan ook heel leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook saaie verhaaltjes kunnen we leuke reacties opgeven toch?
    Hopelijk blijft het bij deze klachten en ben je na week isolatie weer helemaal fit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom maar op met je saaie verhaaltjes. Voor jou leuk om ze te schrijven, voor ons om te lezen wat je zoal doet in een isolatieweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He get nee! Dat is balen he. Ik hoop dat jeniet al te ziek wordt. Beterschap! en bloggen? Doe maar gewoon waar je zin in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen