zondag 13 februari 2022

Een foto impressie.

Gisteren  heb ik  de auto gepakt om eens ergens anders een wandelingetje te maken, verandering van spijs doet eten nietwaar? Maar natuurlijk wél langs m'n geliefde Amstel en ik ben  ook nog even                                         het Amstelpark in gelopen.                                       
                                       Hoe Hollands wil je het hebben?            
                            Een standbeeld van Rembrandt van Rijn.

In een grijs verleden heb ik een cursus fotografie gedaan, toen heb ik hiet met een groot fototoestel staan knoeien met sluitertijden, diafragma enz , nu gewoon met m'n telefoontje.                     
Het Amstelpark, een park vlakbij Amsterdam wat ooit een Floriadepark is geweest, nu is het een beetje vergane glorie en  een beetje ongezellig, te vroeg in het seizoen  en veel dingen waren nog dicht.


Ik kwam ook nog een soort bibliotheekje tegen met een hoop                                                            verfrommelde boeken.                                                    


                  Hij had niet zoveel te vertellen en ik eigenlijk ook niet.

                                   Allemaal een hele fijne, goede dag.🙋‍♀️


4 opmerkingen:

  1. Als je in het oosten woont, zoals wij in de Achterhoek, zegt Amstelpark en de Amstel je niets. Eigenlijk heb ik altijd gedacht dat je in Amsterdam woont. Wat weten wij toch eigenlijk weinig van de Randstad af.
    Mooi die molen. Hier kun je meel kopen bij de molen. Gelukkig nog vol in bedrijf.
    Fijne dag verder. En fijn dat je woede bui weer is gezakt. Ik ga lekker puzzelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er ging iets mis. Ik hoop dat mijn reactie binnen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Amstel is inderdaad erg mooi. Mijn ouders hebben in Uithoorn in een flat aan de Amstel gewoond. Mijn vader wilde daar erg graag wonen en heeft briefjes in de brievenbussen gedaan elke 3 maanden van alle flats. Na 15 maanden had hij success ze hebben er nog 12 jaar gewoond tot hun dood.
    En mijn zus woont nu in Nes ad Amstel

    BeantwoordenVerwijderen