vrijdag 18 februari 2022

Lichtpuntje.

 M'n hoofd zit weer vol en ik weet precies hoe dat komt. Van de week is een oud collega hier op bezoek geweest, we konden het altijd goed met elkaar vinden en dat is nog steeds zo. 

We hadden elkaar na het overlijden van manlief niet meer gesproken. Inmiddels zijn haar zwager en moeder ook overleden dus we hadden veel te bespreken en dat waren natuurlijk geen vrolijke verhalen. 

En nu zit m'n hoofd dus vol en niet alleen met snot  want dat zit er ook nog steeds.😖

Met als gevolg slecht slapen en daardoor moe en daardoor sacherijnig en daardoor niks leuks kunnen bedenken enz. 

En nu zit er ook nog een storm aan te komen, ik haat storm, er zijn al heel vaak dakpannen van het dak gewaaid, ik hou m'n hart vast. 

Hoe ga ik deze dag doorkomen?  vóór de storm toch maar even een wandeling proberen te maken? 

Ik weet het niet, we gaan het zien.


Ik heb mezelf nog wel  cadeautje gegeven . Ik hoop dat je het een beetje kunt zien maar het is een pluizige paardenbloem in perpex gegoten. Hoe krijgen ze het zo gemaakt?  Die kun je dan als presse paper gebruiken, hier staat hij alleen maar mooi te zijn. 

Toch nog een lichtpuntje in deze sombere dagen.🙂

Allemaal een hele goede dag met veel lichtpuntjes🙋‍♀️


4 opmerkingen:

  1. mooi cadeautje Ella. Ik ben ook niet echt dol op storm, maar.....
    hij gaat ook weer voorbij!!!
    dat zullen zeker heftige gesprekken geweest zijn, en soms zijn die ook goed om te doen.
    Sterkte vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat ik gisteren al thuis ben gekomen, oorspronkelijk hadden we donderdag-vrijdag gepland dat ik bij zus zou zijn.
    Kinderen van partner zouden vandaag naar vakantiehuisje aan de zeeuwse kust gaan maar hebben het uitgesteld tot morgen. Komen ze lunchen onverwachts want dat zou eerst woensdag zijn.
    Komt me niet echt goed uit want nog moe vd afgelopen dagen. Maar ook dat overleven we wel.

    Mooie bijzondere press-papier/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben dol op paardenbloemen en hun pluisjes. Heel veel sterkte vandaag. Zal voor mij ook hard werken zijn om er iets leuks van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet alleen buiten storm op komst maar ook in jou hoofd.
    En ook nog blij zijn met de pluizen van de paardenbloem.
    Echt een volle dag.

    BeantwoordenVerwijderen