dinsdag 8 februari 2022

Nou 3.

 Nou, dan ga ik hier maar vertellen hoe ik mijn door corona bepaalde dagen doorbreng. Met veel plezier overigens hoor.😀

Ik wil beginnen met te zeggen dat door corona  besmet zijn  ook bepaalde voordelen heeft, als je er tenminste niet dood ziek van bent en dat ben ik niet. 

Je doet dingen die je in gewone tijden niet doet b.v.  dat iets te langdradige boek uitlezen, nadat je de ramen gelapt hebt, want ja, je kunt natuurlijk wel net doen alsof er niets aan de hand is, maar íéts in je lijf is niet helemaal goed en  dus was ik moe na dat toch simpele klusje. 

Geeft niks, tijd aan m'n eigen dus met een dekentje, een grote beker thee, zakdoekjes in de aanslag en dat langdradige boek op de bank. Toch eigenlijk wel een aardig boek niet écht spannend,  maar wat wil je ook  als het over een begraafplaatsbeheerder gaat. Leuk maar niet echt het vermelden waard. 

Boek uit, toch iets nuttigs gedaan.

Verder vraagt iedereen of ik nog wel eten in huis heb, nou............ m'n koelkast begon net een beetje leeg te raken dus lijkt dit  me wel een goede gelegenheid om te kijken of ik ook  "creatief"  kan koken dus hup de keukenkast en vrieslades open en kijken wat ik nog heb. Nou......... niet veel bijzonders, nog wel ingevroren zelfgemaakte erwtensoep en een bruinebonenprutje. En ook nog kroketten,  daar moet ik  het toch wel mee redden?  tot donderdag,  dan komt A.H. weer. 

Ik heb ook nog naar een  film gekeken waarvan ik dacht dat ie  niet leuk zou zijn maar in het kader van toch niets anders te doen toch maar geprobeerd en het viel alleszins mee maar ook weer niet zó boeiend dat ie hier vermeldenswaardig is. 

Dus ik vermaak wel.😃


Nou, nu wel weer genoeg positivitet de lucht in gegooid want het is natuurlijk gewoon K...K...K...

Kon ik eindelijk weer eens wat ondernemen, de musea, koffie/thee afspraken, dagtripjes begonnen in beeld te komen en dan krijg je dit.😖 En als klap op de vuurpijl blijkt oudste dochterlief het óók te hebben, vorige week was  jongste dochterlief de pineut en nu wij, je zou dus kunnen zeggen dat het in de familie zit. 🤣 

Om toch positief te eindigen, deze familie is nu wél ( zoals sommige van jullie al zeiden) een enorme weerstand aan het opbouwen 😃 krijgen we toch nog een soort van groeps immuniteit.🤣

Maar goed ik ga niet zeuren er zijn genoeg mensen die het veel zwaarder hebben dan ik maar daarover morgen meer. 

Allemaal een  goede, gezonde dag met veel mooie boeken en films.🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch verplicht kroketten eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en Appie komt overmorgen weer, nog meer kroketten? of loempia's? gewoon jezelf verwennen, mag best.
    maar om nou de ramen te gaan zemen.... ik heb een glazenwasser, eens in de 4 maanden. En dan is hij net geweest en dan gaat het regenen en waaien.
    Ik zit lekker schaatsen te kijken, doe ik al jaaaaren en dat blijft zo
    Prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier op jongste na allemaal positief getest. Zelf lijk ik nu aan beterende hand, maar manlief ligt met flink koorts op bed. Kids stuiteren gezellig rond en dochterlief doet tussendoor haar (thuisbezorgde) schoolwerk. Minimaal tot zaterdag nog onder de pannen. Tot nu toe konden kids gelukkig elke dag tijdje de tuin in voor frisse lucht. Zelf nu mix tussen rustig houden en de boel draaiend houden. (puzzel)boek bij de hand... Fijne dag! W

    BeantwoordenVerwijderen