maandag 28 februari 2022

Museum van Loon.

Voor het eerst sinds jaaaaaaren  weer eens een uitje gehad, eerst kon dat niet i.v.m. manlief en toen kwam corona maar gisteren ben ik met dochterlief naar museum van Loon in Amsterdam geweest en dat was heel leuk!



Wat een pracht en praal.

Ik vind het bekijken van huizen sowieso leuk,  en zeker als ze zo mooi zijn als deze, maar dochterlief is ook heel erg geïnteresseerd omdat zij rondleidster op Huize Beeckestijn  in Velsen is.

Later hebben we nog een tijd langs  de grachten gelopen en wat gegeten en gedronken en toen weer naar huis en ik moet zeggen het was heeeeerlijk om dit weer te kunnen doen. 

Bij een  van de grachten zagen we dit kunstwerkje en ik kan me herinneren dat ik er een tijdje geleden iets over gelezen heb en dat er nog meer van die kunstwerkjes  zijn maar ik weet de naam van de kunstenaar niet meer.

 

We moesten op een gegeven moment wel even opletten dat we  niet in de demonstratie tegen Poetin terecht kwamen maar gelukkig konden we via een steegje er om heen.

Ik moet zeggen dat ik wel een beetje m'n hart vast houd voor die enge Poetin die wil écht geen gezichtsverlies lijden. 

Ik zal toch niet op m'n oude dag nog een oorlog mee moeten maken? 

Nou ja, we gaan het allemaal wel weer meemaken, deze leuke dag zit in de pocket.

Allemaal een goede, vredige dag.🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Kijk hier maar eens:

    https://bertiebo.blogspot.com/2022/02/ajeto.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar willen mijn zus en ik ook nog eens naartoe. Leuk om al een voorproefje te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg, gaat gelijk op mijn verlanglijstje. Zelf een druk en leuk weekend achter de rug met 2 musea. Was zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen