dinsdag 15 februari 2022

Te lang niet gedaan.

 Gisteren heb ik het maar weer eens gedaan. ik had het al veel te lang uitgesteld, het was méér dan nodig , het was dan ook wel meer dan een half jaar geleden dat ik het gedaan had en als je het niet doet dan krijg je er later misschien spijt van en dat wil je ook niet maar ik zie er altijd vreselijk tegen op. 

Ik ben altijd bang dat op het moment dat ik er in zit die machines kapot gaan en dat ik er dan niet uit kan, echt claustrofobisch word ik ervan. Manlief wilde het nooit dus heb ik er ook niet zoveel ervaring mee, ik heb het wel eens gedaan maar ik blijf het eng vinden.  

Maar als manlief het nu zou zien dan zou hij zeggen: "ziet er weer netjes uit"

Ik heb wel meteen de  duurste behandeling  genomen want als je het doet, doe het dan meteen goed, dan ben ik er misschien ook weer voor een tijdje vanaf. Omdat het Valentijnsdag was kreeg ik wel wat lekkers mee, dat maakte het weer een heel klein beetje goed.



            
  AUTOWASSTRATEN, de hel vind ik het. Maar ik heb het weer overleefd.
Allemaal een hele fijne, glimmende  dag.🙋




5 opmerkingen:

  1. Bij Loogman geweest? De hal waar je kan stofzuigen is ook zo handig. Maar als ik het geld er echt voor over had zou ik voor de confortstraat gaan dan is je auto echt als nieuw.

    Mijn vader heeft echt eens in de wasstraat in Uithoorn vastgezeten. Halverwege werd de auto van de rails geduwd. Heel gedoe om eruti te komen is het geweest en van de medewerkers wist niemand wat te doen. Uiteindelijk heeft mijn vader de aanwijzingen gegeven en hebben ze het wel voor elkaar gekregen door veel te slopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, had dat nou niet verteld🤣. M'n grootste nachtmerrie. 😱 Volgende keer moet ik daar ongetwijfeld aan denken.🙋‍♀️

      Verwijderen
  2. geen auto bezitten heeft ook z'n voordelen (jammer van het lekkers...)
    heb er ook nog nooit in gezeten, een wasstraat. Het laatst dat ik auto reed was in 1987, geen idee of ze er toen al waren.
    Maar je bent weer een dappere dodo geweest!

    BeantwoordenVerwijderen