zaterdag 12 februari 2022

Zeven dagen.

 Het is nu zeven dagen geleden dat ik me niet zo lekker voelde en wat ik er van begrepen heb moet je zeven dagen in isolatie blijven na het begin van de klachten en 24 uur klachten vrij, nou, ik ben nog niet echt klachten vrij, m'n neus werkt niet mee, die zit nog steeds een beetje verstopt en heel af en toe hoest ik nog dus wat nu? 

ik denk dat ik er nog maar een dagje isolatie aan vast plak. En dan kan ik daar wel heel moeilijk over gaan  doen maar ik had toch al geen wilde plannen.  Dussss....

Het lijkt me sowieso heel vreemd om weer dicht bij mensen in de buurt te komen nu die anderhalve meter maatregel waarschijnlijk afgeschaft gaat worden. 


Van de week realiseerde ik me dat ik al zolang als die corona duurt, dat is nu dus bijna twee jaar, geen andere mensen heb aangeraakt, manlief ook nauwelijks  want hij  wilde die laatste maanden niet aangeraakt worden. 

Alleen in de periode van zijn overlijden hebben de kinderen en ik elkaar een knuffel gegeven daarna heeft niemand meer aan m'n lijf gezeten, zelfs geen hand, zelfs geen dokter, maar daar moet je dan weer dankbaar voor zijn en aan boksen geven heb ik nooit gedaan, dat zat niet in m`n systeem. 

Dus ja, het zal wennen zijn maar waarschijnlijk gaat dat wel snel.

Eerst maar eens van het mooie weer genieten. Gisteren heb ik een wandeling van bijna anderhalf uur gemaakt, ik had een interessante podcast opgezet en voordat ik het wist was ik verder van huis dan ik van plan was. 

De mensen zullen wel gedacht hebben: moet je dat oude mens nou eens zien met die oortjes in haar hoofd maar ik had het prima naar m'n zin.

Vrouw verliest oordopjes in Spanje en vindt ze in Marokko

Dit las ik laatst in de krant, nou ja, zó ver was ik nou ook weer niet.😂😂😂

Allemaal een hele fijne, goede, rustige dag.🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Je wordt met de dag beter in blojes!
    Het is heerlijk weer, wel koud en harde wind maar altijd beter dan grijs gedruil., Vanmorgen de laatste vervelende hh taken gedaan en nu even vrij tot maandagmorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met oordopjes in en muziek of podcasts gaan wandelen. Wat een goed idee. Idioot he maar ik zou er niet opgekomen zijn,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een oud mens hier dat altijd met oordopjes wandelt! ^^ Geen podcasts maar spannende boeken! Heerlijk! Fijne dag! ^^

    BeantwoordenVerwijderen