zaterdag 19 februari 2022

Rustig.

 Gelukkig, er is weer rust in de tent, of liever gezegd buiten de tent. En ook gelukkig dat er hier verder geen schade is, geen dakpannen van het dak, geen omgewaaide schutting enz. Verderop in de straat wel maar hier niet, dus even opgelucht ademhalen en wachten op de volgende storm want die schijnt er wel weer aan te komen, nou ja, dat zien we dan wel weer. 

Vanmiddag komt dochterlief op de thee. We hebben elkaar al weken lang niet gezien i. v.m. corona, eerst zij en toen ik. Dus dat is gezellig. 

Laten we hopen dat van nu af aan het leven weer een beetje normaal wordt al zal dat voor kwetsbare mensen nog heel lang niet het geval zijn, voor hen blijft het spannend met al die mensen die nu helemaal los gaan met carnaval b.v. 

Ik heb een vriendin van 87 zij heeft  een broze gezondheid, zij heeft 2 x per dag thuiszorg en zij houdt haar hart vast. Vingers gekruist maar. 🤞

Allemaal een hele goede, rustige dag.🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Tja, als noorderling heb ik he-le-maal niets met carnaval. Maar voor sommige mensen in sommige streken is het een eerste levensbehoefte... net als nachtfeesten dat zijn voor sommige jongeren. Het beste ervan hopen dan maar.
    En ik hoop dat het gezellig was met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn eigen normaal was toch al me niet in grote menigtes bevinden dus dat verandert niet

    BeantwoordenVerwijderen