zaterdag 5 februari 2022

Nou........

 Sinds gisteravond ben ik een heel klein beetje verkouden, alleen een beetje neusverkouden, het mag geen naam hebben  maar in deze verwarrende tijd slaat meteen de schrik toe en dus vanochtend maar even een thuistest gedaan en ja hoor, twee streepjes,  positief dus en dan  heeft het opeens wel een naam: corona. 

Nou..... niet leuk.

Om het dan maar meteen zeker te weten online een afspraak voor morgenochtend gemaakt, gelukkig bij mij in de buurt. 

Al met al was het een enerverende ochtend want toen ik de dochters een berichtje wilde sturen bleek dat m'n whatsapp app op miraculeuze manier was verdwenen. Huh? hoe kan dat nou weer. 

Eerst al dat gedoe met de GGD en DigiD enz. en nu dit ook weer opnieuw instaleren. Gggrrr. 

Maar goed, alles is geregeld.

Ik ben net wel even een ommetje wezen lopen want dan schijnt de zon eindelijk en dan zou ik niet naar buiten kunnen? Een rustig weggetje op gezocht en als er al iemand aan kwam met een grote boog omheen gelopen. moet kunnen vond ik.

En nu dan maar Olympische spelen kijken, ik ben geen groot fan maar vooruit, een mens moet wat.

Allemaal een goede, rustige dag.🙋

6 opmerkingen:

  1. Tjee Ella, waar heb je dát nu weer opgelopen...
    Wel een geluk dat het nu pas gebeurt en niet in de tijd dat je man nog thuis was. Of in het verzorgingshuis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Petra, ja dat was ook wat ik meteen dacht. Ook die maand dat hij in het verpleeghuis zat heb ik gewoon op bezoek kunnen gaan. En waar ik het opgelopen heb? Het zal toch niet in het museum geweest zijn? Dat was de eerste keer dat ik me weer eens in het openbare leven had begeven. 🤔

      Verwijderen
  2. Beterschap, hopelijk zonder al teveel klachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renske, gelukkig weinig klachten tot nu toe, alleen neusverkoudheid , hopelijk blijft het daarbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat naar nou. Ik hoop dat je er niet teveel last van krijgt. Sterkte en beterschap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach vervelend en je moet dan toch paar dagen weer thuis blijven. Gedoe is het allemaal.
    Mij neus zit om de dag wel verstopt of loopt en dat voelt allemaal zoals altijd. C schijnt echt anders te voelen.

    BeantwoordenVerwijderen