vrijdag 25 november 2022

Aaaaahhhhhh.

 Gistermorgen zat ik heel rustig de krant te lezen toen ik een harde klap tegen het raam hoorde, nee hé, niet weer een ei tegen m'n raam, maar s'morgens vroeg? En aan de tuinkant? dat is raar.

Toen het verder rustig bleef toch maar even naar buiten gekeken.

Aaaahhhhh, een jonge grutto ( denk ik ) die zich dood heeft  gevlogen tegen het raam. Heel raar want ik heb nog nooit een grutto in deze buurt gezien. In de polder genoeg maar niet in een woonwijk. Vreemd, zielig, niets aan te doen maar ik was er toch even ontdaan van.

Verder niet zoveel te melden.

Allemaal een goede, levendige dag 🙋‍♀️

5 opmerkingen:

  1. Dat is zeker sneu zo'n mooie jonge vogel en vreemde plek ook. Ben je voorzichtig ermee geweest ivm vogelgriep?
    Vorig jaar hadden we een goudhaantje tegen het raam, maar die stond gelukkig weer op na een paar minuten

    BeantwoordenVerwijderen