woensdag 2 november 2022

Tja...........

 Ik weet niet meer of het op dit blog was,  maar érgens heb ik op zitten scheppen over mijn goed gesorteerde spijker- en schroevenbakken. Goh wat zag dat er goed uit, goh wat was ik toch goed bezig, goh wat ruimde dat lekker op. Daar kan menig klusser nog een puntje aan.


              Moet je natuurlijk er niet eentje niet uit je handen laten vallen.


   Opscheppen moet je ook alleen doen als het eten op tafel staat.🤣

                                  Jullie ook allemaal een fijne dag🫤🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. en er zijn er altijd wel een paar weggesprongen en vind je die pas weken later

    BeantwoordenVerwijderen
  2. magneet gebruiken? hoe vaak het speldendoosje van mn moeder niet viel...en ik mocht het dan opruimen

    BeantwoordenVerwijderen