dinsdag 1 november 2022

Zolder.




                               Heb ik deze foto' s al eens laten zien?

Ooit heb ik op een fotografie cursus gezeten, een van de opdrachten was o.a. : ga naar een winkel of bedrijf en vraag of je daar foto's mag  maken. Nou daar had ik helemaal geen zijn in, dat durfde ik niet en waar ga je  dan heen? Toen heb ik maar foto's van dingen gemaakt die ik op zolder heb staan, o.a. deze. Die zolder is ingericht als heel klein  naai ateliertje. Ik heb daar jarenlang kleding voor dames gemaakt en natuurlijk ook mijn eigen kleding.

De laatste jaren kom ik daar nog maar heel weinig, wat ik wel jammer vind. Met dat mooie weer steeds ga ik liever naar buiten, nou ja, misschien als het weer slecht weer word.

Die foto's vielen overigens erg in de smaak bij de cursus leidster. Wat ik dan wel weer leuk vond; gewoon bij mij op zolder.

Allemaal een  goede, leuke dag.🙋‍♀️

4 opmerkingen:

  1. Herkenbaar de klosjes die zo gezellig met hun draadjes samenklitten.
    Netjes de knopen gesorteerd, die zitten bij mij in een grote doos en de buurvrouw komt hem wel eens lenen als ze kleding voor kleindochter maakt of voor haakwerkjes een knoop nodig heeft. Het zijn mijn eigen restanten en die van moeder en schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. …..en ook bij mij!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen