vrijdag 18 november 2022

Dubbel.

 Soms kun je dubbele gevoelens hebben, soms heb je die maar even, soms hou je ze en soms duren ze een paar uur.

Gisteren had ik een paar uur last van dubbele gevoelens, aan de ene kant was ik kinderlijk blij en aan de andere kant vond ik mezelf  ontzettend maar dan ook ontzettend dom.

Dit was het geval:

Sinds de laatste update van m'n tablet, alweer een tijdje geleden,  draaide het scherm niet meer automatisch mee en sommige dingen wil je liever staand of juist liggend bekijken, het scherm bedoel ik, niet ik🤣.

En hoe ik ook zocht bij instellingen, ik kon niet vinden hoe ik dat weer goed moest krijgen. Uiteindelijk ben ik maar gaan googlen en daar las ik dat je in het beginscherm met je vinger naar beneden moest vegen en dat er dan een menuutje tevoorschijn komt waarin je dat draaien aan kan passen.

Nooit  maar dan ook nooit aan gedacht om dat bij m'n tablet te doen, wél bij m'n telefoon, om hem op stil te zetten, maar dat er ook op m'n tablet zo'n menuutje zit is in al die weken niet in  m'n hoofd opgekomen.🙈

Dus ja, zoals ik al zei; je kunt kinderlijk blij én heel dom zijn.

Allemaal een hele goede, slimme dag 🙋‍♀️

5 opmerkingen:

  1. Ook op onze leeftijd leren we (bijna) elke dag wel iets nieuws. Goed voor de hersentjes.
    Zie geen reacties meer van Berber?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben er nog steeds, maar vingers/handen werken niet altijd mee en gebruik ze dan liever voor de dagelijkse dingen. koud, vochtig, poly-artrose, slechte combinatie (jaaa, ik heb de cv aan, ga echt niet in de kou zitten en ik heb een vast contract tot juli 2024, dan zien we wel weer verder)

      Verwijderen
    2. Ja zo herkenbaar, ik heb ook poly-artrose en fibromyalgie, is slecht jaargetijde voor ons. Heb je ook polswarmers? Ik heb er een paar gemaakt van fleecestof en dat helpt me echt

      Verwijderen
    3. heb ik, gehaakte, maar ook handschoenen, soms is het pijnlijk om mn stok vast te houden en met dikke wollen wanten gaat dat wat beter. Heerlijk he, ouder worden..

      Verwijderen
    4. Ja geweldig. Het is soms zo moeilijk om er elke dag wat van te maken.

      Verwijderen