woensdag 23 november 2022

Laatste les.

 Gisteren was de laatste les van Psychologie in het dagelijkse leven.


Ik heb er van genoten, ik ga me hier niet mooier voor zitten doen dan ik ben en laat dus even weten dat ik nooit gestudeerd heb en ook nog nooit eerder colleges heb gevolgd, mijn hoogste opleiding is de Moeder MAVO.

Door deze cursus was het dus de eerste keer dat ik in een Universiteit kwam en ik vond het geweldig ( één ochtend in de week vond ik dan wel weer genoeg hoor,  😉) maar ik vond het zó leuk en interessant dat ik er heel erg over loop  na te denken om me ook voor de volgende module in het voorjaar op te geven; Psychologie en de Sociale Mens.  

Afijn, eerst dit maar even laten bezinken.

Allemaal een goede, leerzame dag.🙋‍♀️

P.s. Pourqua Pass??? De foto's van het bos en de hooglanders zijn in het Amsterdamse bos genomen, klopt dat met wat je dacht? 

P.s. Berber, ik heb ook een vast energiecontract tot half 2024. Geeft toch een rustig gevoel vind je niet?


3 opmerkingen:

  1. Amsterdamse bos is altijd mooi en afwisselend. We waren met de boot ook vaak in en om het Nieuwe Meer. Tijdens de coronaperiode ben ik met mijn zus er gaan rondrijden, en dat was heel leuk.
    Zit ook een fijne sauna trouwens.
    Mijn hoogste opleiding is 3 jaar ULO, maar ik vind die basis soms beter dan dat leerlingen nu leren. Met 16 1/2 ben ik al gaan werken.
    Ben dus nooit naar college (zoals het nu heet ipv naar school) geweest.
    Waarschijnlijk is voor mij alles te ver weg, maar ik ga toch eens googelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat klopt hoor. Ik woon er niet ver vandaan en ken het op mijn duimpje. Ben dol op schotse hooglanders maar we hebben altijd ons hondje bij ons en dan mag je er niet in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker die volgende cursus ook gaan doen, tis een boeiend onderwerp.
    En het geeft zeker rust, een vast contract. Niet dat ik er nu maar op los stook, zuinige Zeeuw als ik (inmiddels) ben, maar ff de kou eruit 'smorgens is wel aangenaam.

    BeantwoordenVerwijderen