woensdag 16 november 2022

Overdreven.


 Nou is doodmoe wel een beetje overdreven maar ik ben wel moe, alles kwam tegelijk de afgelopen week, twee en soms wel drie dingen op een dag en geen rustdagje tussendoor.  Dan ga  je merken dat je een dagje ouder wordt.

Ik ga hier niet allemaal opnoemen wat ik allemaal gedaan heb, er waren leuke dingen bij en minder leuke. Dingen die ik op m'n sloffen af kon maar ook dingen die emoties opriepen. Gewoon zoals het leven soms gaat.

Deze week wordt het qua drukte al iets rustiger en volgende week is alles weer gewoon ( hoop ik).

Allemaal een goede, rustige dag. 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Ik loop er vooral tegenaan dat alles zoveel meer tijd kost en ik te weinig aan de voor mij leukere dingen toekom omdat huishouden teveel tidj van me neemt.
    Gistermorgen na diverse hh klussen kwam de pedicure en was de ochtend voorbij. Na lunch en Hera uitlaten even gezeten, daarna met de fiets naar de kringloop, te druk was het er. Daarna pakje ophalen, dat zou klein zijn maar bleek een groot vierkante doos te zijn die nauwelijks in mijn grote mand achterop paste, ik moest hem aldoor vasthouden en met een hand sturen, niks voor mij met alle hobbels in de weg. Boodschappen die ik wilde halen konden er dus niet meer bij.
    Na de koffie wilde ik aan broek knippen beginnen maar kwam weer iets tussendoor, weet niet eens meer wat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En vandaag zit ook vol met hh klussen. Het is lekker weer, de eerste lichte was hangt al, de donkere zit nu in de machine. Nu naar fysio en boodschappen die gisteren niet konden. Als ik terug ben bed verschonen. Lunch, Hera uitlaten, even zitten en als het nog goed weer is, stukje fietsen en verse eieren halen. Hoop na de koffie van 3 uur dan aan broek toe te komen.
      Morgen met dochter afgesproken en vrijdag hoop ik allee voor mezelf dan te hebben

      Verwijderen
    2. Niks aan broek kunnen doen. We eten vanavond kaasplakken. Ik bewaar altijd stukken van blokkaas en nu waren dat er voldoende om er mooie plakken van te snijden en de rest te raspen. Maar is veel werk, valt altijd tegen en het opruimen van de was duurde ook langer dan gedacht.
      Bovendien "verdeet" ik mijn tijd door snooker te kijken. Vind ik zo;'n heerlijk om te kijken.

      Verwijderen