woensdag 15 mei 2024

Gepakt.


 Nadat ik gisteren het stukje over " zeuren" geschreven had en ook nog wat door het huis had lopen darren heb ik mezelf bij elkaar gepakt. 

Niet alleen mezelf maar ook m'n fiets, een lekkere salade, een boekie, een flesje water en wat fruit ( o, o,o, wat zijn we weer gezond bezig πŸ™ˆ) en ben een eind gaan fietsen, (  tijdens fietsen geen last van de knie.) Er stond wel veel wind maar lang leve de elektrische fiets en door die wind bleef de temperatuur prettig. 

Ik ben met m'n favoriete pontje de Amstel overgestoken en heb op een bankje de salade opgegeten, het boekje zitten lezen en van de omgeving genoten. 


En kijk, jawel hoor, de fietshelm opgezet, ja, ja het seizoen met goede voornemens is begonnen. πŸ™ˆ



Moet je nou toch zien, hoe landelijk en dan zo'n prachtige lucht er boven.

En nu nog even iets heel anders, waarvan denken jullie dat ik deze foto genomen heb? 

Ja, ja, denk daar maar eens over na. πŸ˜€

Allemaal een hele fijne dag πŸ™‹

P.s. dank voor jullie reacties dat ik mag 'zeuren' nu ik dat weet zal ik eens even een boekje open gaan doen. 🀣

3 opmerkingen:

  1. Lijkt op het hart van een bloem, de stempels of andere naam waar ik even niet opkom.
    De bankje staan heel handig, kan je kiezen of je met je gezicht in de zon of niet wil zitten.
    Enne kom maar op met de mooie verhalen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeuren is heerlijk en maakt t hoofd leeg. Zo zie je maar dat je gisteren wel heerlijk hebt kunnen genieten. Gewoon beetje zeuren is heel gezond.Zeuren en weer doorgaan. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijna uitgebloeide goudsbloem? Dit is jouw blog dus je mag zeuren zoveel je wilt!

    BeantwoordenVerwijderen