dinsdag 14 mei 2024

Gezeur.

 Lieve mensen, dit gaat weer eens een zeur verhaal worden. Dus als je hoofd daar niet naar staat, stop dan nu met lezen.

Ik ben het even zat! 

Ik heb hier al eerder verteld over m'n zere lies, daar gaat het nu heel goed mee, uiteindelijk heb ik het zelf bijna helemaal weg kunnen krijgen,  volgens mij zaten er een paar spierknopen in m'n bovenbeen en door regelmatig met Midalgan te masseren zijn die nu zo goed als weg, heel soms voel ik nog maar een klein steekje, Ik was dus helemaal blij. Maaaaaar nu heb ik last van m'n andere been. Een tijdje terug heb ik m'n knie heel erg gestoten, zo dat je denk: dit  is niet goed maar de pijn trok weer weg, echter, een tijdje later stootte ik hem weer op precies dezelfde plek ( tegen een tafeltje wat daar al 40 jaar staat, een ezel......) en die knie zeurt nu en bovendien zit er nu ook een spierknoop in dat been. De afgelopen dagen kon ik bijna de trap niet op. Je begrijpt dus wel dat de tubes Midalgan je hier om de oren vliegen. Die spierknoop ga ik wel weer weg krijgen want die voelt bekend maar die knie.? 

En ik als neuroot zie de bui al weer hangen natuurlijk; dat wordt een nieuwe knie. Ik was juist zo blij dat ik weer kon gaan en staan zoals ik wilde.

Én ik kan steeds slechter tegen deze temperaturen, ik vind het nu al weer te warm en de echte zomer moet nog komen. Ik transpireer heel snel en moet dan uitkijken voor smetvlekken en dus loop ik maar mezelf maar te verfrissen want die plakkerige zweet laag die voel ik meteen en dat vind ik heel vervelend. 

Mijn hemel wat een gezeur, wees toch eens tevreden met wat je wél kan en die temperaturen dalen ooit wel weer eens hoor.

Sorry, mensen die nu denken: wat een gezeur, het kan nog veel erger dus houdt je mond. Maar ik moest het even kwijt. En als de pijn in de knie over een paar dagen nog niet weg is dan ga ik wel naar de dokter.

Allemaal een fijne zonnige dag ( ook al mag het wat mij betreft wel weer even gaan regenen, wat ik natuurlijk niet echt meen 😀 .) 🙋

6 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je mag zeuren hoor. Zo lang en zo uitgebreid als je maar wil. Het is ook supervervelend allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je je blog ook voor, alles even van je af schrijven en je trouwe lezers lopen echt niet weg hoor, die houden wel van zeuren 😊
    Knie is echt lastig. Ik heb al 10 jaar nieuwe en totaal geen last ervan maar je bent er wel een tijdje zoet mee om zover te komen, de ene in maart de andere in november, maar lopen moet je ook meteen al zijn het korte afstandjes.

    Over mijn vinger hoef ik nog niet te zeuren, na 8 weken anti-biotica ben ik er nu een week van af en voorlopig gaat het goed en is de uitslag waar ik zoveel last van had aan het genezen.
    En de keuken wordt nu schoongemaakt, daar wordt ik altijd blij van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is geen zeuren, het is gewoon je hart luchten (klinkt toch veel leuker en is hetzelfde).
    Knie is heel vervelend en pijnlijk. En het weer maakt me nooit zoveel uit, ik kom nooit buiten (alleen in de tuin), maar voor die tijd vond ik alles boven de 20 gr C vreselijk en veeeel te warm. Sterkte en gewoon doorgaan met vertellen wat je dwars zit en waar je last van hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon blijven 'zeuren' als je daar behoefte aan hebt
    . Er is meestal een gegronde reden om te zeuren . Bovendien lucht het op om aan het zeuren toe te geven.....
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gisteravond voor het slapen gaan had het geregend en o,wat rook dat lekker en ,,miepen,,mag.Dat doen we afentoe allemaal.
      Henig an met je tegendraadse knie.

      Verwijderen
  5. Je zeurt maar een end weg hoor, ik vind het prima, zeuren is ook onderdeel van ons leven en dus mag jij lekker op jouw eigen blog een partijtje zeuren. Je bent vaak genoeg positief, je redt je in je eentje heel goed, bent leuke dingen aan het doen en af en toe heb je een rotdag. So be it!

    BeantwoordenVerwijderen