vrijdag 3 mei 2024

IJdel.

 Over tenen gesproken; ik vind tenen ook heel lelijk, eigenlijk vind ik voeten in het algemeen lelijk en vooral mannenvoeten, hebben  jullie  daar wel eens goed naar gekeken? Moet je eens doen als je op een terrasje zit Die zijn écht niet om aan te zien. Gelukkig hebben ze meestal dichte schoenen aan of sokken in sandalen.🙈

Maar als ik moet kiezen tussen naar  m'n lelijke voeten kijken of dichte schoenen dan kies ik toch voor lelijke voeten, niks lekkerder dan frisse lucht bij m'n onderdanen. 

Toevallig heb ik vorige week nieuwe sandalen gekocht, van Intersko. Ik noem schoenen van dat merk altijd 6 tenen schoenen, echt flatteus
zijn ze niet maar ze zien eruit alsof ze heel comfortabel zijn. Deze zien er best nog wel aardig uit zien vind ik,  m'n eigen inlegzooltjes kunnen er erin én ze lopen lekker dus ik ben er blij mee. Als ik toevallig weer eens bij de koningin op de thee ga dan heb ik nog wel een paar nette dichte schoenen staan. 😂Ik heb trouwens wel medelijden met de Koningin, hoe zij haar voeten, maat 42, altijd in die smalle pumps moet proppen. Het kan niet anders dan dat wanneer ze weer thuis is onmiddellijk met haar voeten in een teiltje gaat zitten, met haar mooie jurk nog aan. Ik zie het helemaal voor me. Het teiltje staat al klaar denk ik. 😂

Overigens zijn er wel meer onderdelen aan m'n lijf die ik lelijk vind maar met wat kunstgrepen, een kloddertje hier, (verf in het haar) en een kloddertje daar, (op het gezicht),  probeer ik er maar wat van te maken. En niet omdat ik iemand wil behagen maar puur omdat ik het zelf prettiger vind om tegenaan te kijken.

Er zijn zelfs dingen waar ik, als ik 40 jaar jonger was geweest, misschien wel iets aan had laten doen maar nu dient het mijn tijd wel uit en eigenlijk ben ik van: niet snijden in een gezond lichaam. En nu zijn jullie natuurlijk erg nieuwsgierig naar wat dat dan is, maar dat ga ik niet vertellen want zo ijdel ben ik nou ook wel weer. 🙈

Allemaal een fijne dag. 🙋




5 opmerkingen:

  1. Noi modelletje hoor, ik heb lelijkere maar die lopen wel lekker en mijn aangemeten steunzolen passen er in.
    Ik zou mijn wenkbrauwen wel willen laten tatooeren want die zijn dun en blond, moet ik elke dag bijtekenen. Maar H vind dat onzin en ik vind het eigenlijk ook te duur en je moet het ook om de 2 jaar laten bijwerken.
    Ik heb wel 17 jaar geleden liposuctie laten doen voor het huwelijk van mijn dochter. IK wilde eigenlijk buik maar had daar te weinig vet! De kussentjes boven billen waar je kleding zo lekker op blijft hangen konden wel en daar ben ik zeer tevreden mee, is ook echt weggebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je grappig. Groetjes aan de Koningin als je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ten gevolge van o.a neuropathie mag ik geen sandaaltjes meer aan.
    Al mijn schoenen heb ik weggegeven(wolky)hoewel ze toch ook wel degelijk waren.Nu hobbel ik met nog degelijker dichte schoenen door het leven en ze lopen heerlijk.....en ik vind jouw sandaaltjes benijdenswaardig.Veel wandelplezier,laat de zomerwind maar langs je tenen waaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en Willem-Alexander masseert haar voeten ook nog, en smeert ze in.
    Snijden in een gezond lichaam zou ik ook niet doen, maar dat is voor iedereen weer anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb maat 45 en droeg tot een paar jaar geleden veel schoenen met (hoge) hakken. Die zijn namelijk gewoon te koop tot maat 46. Ik hoop dat de Koningin ook haar adresjes heeft voor hippe schoenen in grote maten!

    BeantwoordenVerwijderen